maandag 20 mei 2019

Weekuitdagingen van de tangle club

Zo.... na een aantal weken aan mijn traptreden te hebben geschuurd is dan toch eindelijk de mooie houtkleur weer tevoorschijn gekomen pffff.....    Dus nu weer tijd voor andere en leukere dingen :-)

Eerst maar eens een kleine inhaalslag met de weekuitdagingen van de art tangle club. En er is ook weer iets nieuws qua formaat en dat is de ATC Coin, dus rondjes van 2,5 inch  zoooo  leuk ....

Als eerste dan maar de zendala moments 4 en 5 uitdaging

Zendala moments 4


zendala moments 5
ATC Coins Freestyle






Dan de uitdagingen op ATC Coins



spherify

spherify



Als laatste heb ik uitdaging 349 op een tile van 4x4 inch gemaakt.

Uitdaging 349 was gebasserd op het patroontje Maa en de letter M Het was de week waarin moederdag werd gevierd.












2 opmerkingen:

  1. Wat een productie heb je gemaakt, heel mooi werk!
    van de Zendala Moments is #5 mijn favoriet en de derde van de ATC Coins (had ik nog nooit van gehoord, ga ik ook eens doen) Maar ook de anderen zijn prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel. Ja die ATC Coins zijn echt leuk om te doen en om te ruilen/verzamelen natuurlijk.

      Verwijderen