vrijdag 7 maart 2014

DLP Week 6

Ik heb me voor de challenge van week 6 laten inspireren door Pinterest. Als je daar niet geinspireerd door kan raken nou dan weet ik het ook niet meer. Wat een overweldigend aanbod van allerlei mooie, lieve en vooral creatieve uitingen op papier. Ik heb me laten inspireren door een hart gemaakt door Jolene Eborn, ik vind de vorm maar vooral de kleuren die ze heeft gebruikt erg mooi. Mijn hart is wel niet zo decoratief als die van haar maar dat vond ik bij die van mij ook niet zo passen. Hierdoor werd ik wel geinspireerd om de andere pagina's ook te bewerken en dit is het resultaat geworden.




Gebruikte materialen: gelwaxstiften, gesso, plakkaatverf (hart)
washi tape, affirmatiekaartje, plaatjes, acrylverf,  pentel brush,
tag, en een wegenkaart als achtergrond voor het hart

Geen opmerkingen:

Een reactie posten